In a small town, every inhabitant lives his daily life without asking too many questions and ignoring the disappearance of some women, until one day someone will put them in front of the possibility that they could be brutal serial murders. From that moment, fear will make its way and every balance will be shaken. To reach the denied truth denied for so long, the protagonists will find themselves losing much more than one can imagine.