They thought they were finally going to enjoy a peaceful retirement... Three years have passed. Marilou and Philippe decide to show their grandchildren their new holiday home in Portugal. But once there, they discover to their horror that the house is still under construction. This is just the beginning of the problems for the grandparents, because soon they will lose their children. They have only two days left to find them, before their parents join them.