Elderly Manuel’s world falls apart when Rosa, his wife of decades, suddenly commits suicide. The shock and grief are so consuming that it triggers an onset of dementia. Unable to live with checking him into an institution, his son, Mario, takes him home to live with his young family. This despite Manuel’s newfound inclinations towards sudden outbursts of violence and inexplicable behaviour that puts everyone in danger. Unbeknownst to the family, already struggling to cope with this disturbing new living situation, Manuel has also taken to cutting himself. Among… other things. An unspeakable series of paranormal happenings begin to unfold.