When her sibling Zara suffers a nervous breakdown, the introvert Eva is forced to take on Zara’s job as a Foley artist. She struggles to create sounds for a commercial featuring a horse, and then a horsetail starts growing out of her body. Empowered by her tail, she lures a botanist into an affair through a game of submission.