Once upon a time there were two vagabonds... no... three... No, it’s four... But there were others, many different ones... I knew them. For a long time. But with them I felt cramped. Then something happened and they disappeared. At night I could hear voices, fragments of complex questions, moans, the howl of millions of voices... An inexplicable excitement seized me...