For Stella, it’s her final year. But she doesn’t care about it! That year, she discovers the famous Parisian 80s club, the Bains Douches, and its crazy nights. Her friends are just studying, her father has left with another woman and her mother is depressed. And then there is André, beautiful, black and mysterious, who dances like a God... That year will decide her whole life. She pretends not to think about it...