With her worldwide success of her novel, Fear of Flying, New Yorker Erica Jong propelled the sexual liberation of women. She dared to set out for herself and demanded encounters at eye level, politically, privately and sexually. She wanted to change the world and still wants to. With her own story, with her humor and with trust in the power of words.