England, 1941, sisters Thomasina and Martha have created a machine that can intercept broadcasts from the future. This delightful apparatus allows them to explore their inner punk a generation before the movement comes into existence. But with World War II escalating, the sisters decide to use the machine as a weapon of intelligence, with world-altering consequences.