Melilla, a Spanish enclave in Morocco, is a land border between the African continent and Europe. A buffer zone where European migration policies, their challenges and their consequences are read and shown. A place towards which converge the migrants of the Maghreb. They are "those who burn". They have nothing else to lose except wanting to live to the end.