Europe is a mortally sick woman who is killing time with her Chinese Man Machine. They are at their last post. Outside lies a snow-covered wasteland. Elsewhere, on a glacier is an institute, where a group of nurses are faithfully playing their regressive part in the execution of a new world order. Their trance is disrupted by a stranger. All is lost. The final act is about to begin.