Pregnant, sixteen-year-old Camille is placed in a home for teen mothers by a family court judge. Separated from her own loving yet toxic mother, she strikes up a friendship with Alison, another rather immature underage mother, and rebels against the social worker Nadine, a passionate, albeit blasé authority figure. These encounters will change her destiny.