On November 13, 2015 everything changed for Antoine. Hélène, his beloved wife and mother of his young son, dies during the Paris terrorist attacks at the Bataclan club. In a moving Facebook post, he counters the assassins’ hatred with the love for his son – a message that moves people worldwide. Still in shock, between the media frenzy and infinite grief, Antoine has to confront his new reality.