After finishing a job on a Texas oil rig, John returns to his home town in Mississippi – where he will finally confront his grief after his girlfriend’s death. Clumsily trying to distract himself from his own pain in an equally traumatized society, he will come to find that grace and healing come at their own pace, and through unlikely meetings of souls.