Imaginative Zosia, sensitive Oskar and independent Kinga – have to enter adulthood earlier than their peers. They take the viewer on a journey to the world of children’s compassion, artistic expression, sense of humor and force of character. The world in which friendship, love and closeness to another person is like oxygen, which carries them through the hardest moments.