In the midst of the harsh Californian desert and on the shores of a toxic lake lies a land that time forgot. This once abandoned town is now home to a small community where art heals people in the most unexpected ways. A British matriarch, a retired bank robber, an evicted artist from LA and an Italian prince open the doors to a magical land, a living theater, perhaps a way to an alternative life.