The film depicts the young Ukrainian generation scarred by war and political upheaval since 2014. The film’s starting point is the preparation for a play based on the motifs of Shakespeare’s Hamlet. A powerful portrait of a generation having to confront their war trauma and tackle the painful past, which now after the Russia’s invasion of Ukraine becomes their present and future alike.