Fatima-Zahra and her adolescent son Selim move from place to place, forever trying to outrun the latest scandal she’s caught up in. When Selim discovers the truth about his past, Fatima-Zahra vows to make a fresh start. Arriving in Tangier, they each find new opportunities that promise the legitimacy they crave – but not without threatening their fragile love for one another.