Ana was born on an island. She is a middle child. The three siblings live with their mother and grandmother. As she grew up, Ana realized that girls and boys were given different tasks. Luís, Ana’s best friend, loves dresses as much as pants. Ana admires him. Her friend Cloé arrives from Canada, bringing with her the glowing days of youth. With Cloé, Ana embarks on a journey that will take her beyond the horizon. The line between “Wolf” and “Dog” will reveal to Ana the right sea for her to sail.