At the age of 14, Carla is a wild and rebellious teenager. Living in a modest restaurant on the outskirts of a town with her young single mother, she skips school and passes the time with her friend Efraín. When a social worker realizes that Carla is five months pregnant, she is taken to ‘La Maternal’, a center for teenage mothers, to live with other young women like herself. Together with their babies, they will learn to cope with this new adult life for which they had no time to prepare.