Bernardo is a charming, successful man, full of friends, always frantically searching for his freedom. For a bad twist of fate one day everything changes, putting him in front of a choice: accept what has happened or become someone else, to take back what life has taken from him. A decision from which he will not be able to turn back, for nothing in the world.