Valentino founded a very famous Milanese brand. Valentino, of Apulian origin, has progressively cut ties with his family, to the point of declaring himself an orphan and changing his surname. His colorful and numerous family runs a farm holidays with the lowest rating on TripAdvisor. Nicola, his elder brother, tries to reconnect, hoping for an economic help from Valentino to the disastrous economic activity of the family.