A wellness weekend for three friends is in danger of derailing: Marlene is in a serious midlife crisis and is looking for a sex date. She accompanies the divorced Eva and her ex-husband's new wife to protect them from stupid things. Unfortunately, the three seem to attract chaos almost magically.