Aissa, a young officer of Algerian origin, tragically loses his life during a fresher initiation ritual at the prestigious French military academy of Saint-Cyr. As the death tears through his family, controversy arises over Aissa’s funeral plans when the Army refuses to take responsibility. Ismael, his older, rebellious brother, tries to keep the family united as they fight to win justice for Aissa.