Brothers As’ad (12) and Taha (28) barely scrape a living as rubbish pickers in ‘Hanging Gardens’—the local nickname for Baghdad’s smouldering dumps—yet they make the most of what they have. Then one day, As’ad discovers an American sex doll. When he brings the taboo item home and presents her as a thing of beauty, Taha assaults his little brother for ruining their reputation. As’ad retreats to Hanging Gardens to make a new home for himself and his miraculous find.