Tarek (16) has planned to hang out with some friends for the night and he pops by the park to buy some weed. He notices a man who’s staring at him from inside a car. He’s a cop. Rather than taking him to the precinct, though, the cop drags him around for the whole night. Along the way Tarek finds himself caught in brawls, chases, and getaways. By dawn, their roles will reverse, and Tarek will realize he can no longer leave the policeman.