In the heat of a summer day, Draginja discovers a dead body that resembles her. In the heat of a summer day, Draginja hires a fake husband to show off in front of her friends. In the cold of a winter night, Draginja roams the streets hoping to recover her lost memory. Through three different life possibilities, a middle-aged woman tries to get out of her skin.