Habib is a young actor from Brussels whose parents come from Morocco. Mostly typecast in roles as the amiable Arab in mediocre films, Habib puts his beliefs into practice on stage, acting in an adaptation of Francis of Assisi, in which he plays the leading role. Habib will have to deal with the unexpected return of his father and his new wife to treat the former’s early-onset Alzheimer’s. Constantly torn in his aspirations to satisfy the contradictory demands of the different milieus that define him, will Habib be able to preserve his integrity?