Daria is getting married, and Antonio is the best man. They are two artists who have lived in the same building for years, but now she’s moving to another neighborhood. They get to work on a new project inspired by Federico Fellini’s Ginger and Fred, and bring in Emanuele, Monica, Francesco, Martina, and Andrea. First, tap dancing classes, as the script comes together one day at a time, with rehearsals in Rome, Rimini and France, in theaters shut down by Covid-19. Euphoria is running high, despite the uncertain times, and our theater troupe starts to resemble a gaggle of shipwreck survivors, bewildered by the way real life gets confounded with what is tentatively shaping up as the stage production.