Olimpia's Way is a “dance hall road movie” about Olimpia, a legendary ballroom dancer and a fixture at local dance halls, who, at age seventy, dusts off her orchestra’s tour bus. No tour dates, this time: she is simply setting out to see her fans, her loved ones and all the places where she became a star, once again. For the occasion, Olimpia has hired a young woman, Maria, as shy and awkward as Olimpia isn’t, to be her driver.