The film recounts the search for freedom of four Burkinabes: a musician and leader of the revolution that started in October 2014 (the icon of the reggae scene Sams’K Le Jah, winner of Amnesty International’s Ambassador of Conscience Award), a local political candidate, a miner engaged in the labor movement, and the mother of a large and desperately poor family. All of them share the dream that their own country will soon become truly free, where justice reigns: “the place of people with integrity”, in the words of Thomas Sankara.