The story of a group of women immigrants in Rome, the majority from South America, working as caregivers or house cleaners, and all of them avid soccer fans. The film follows them during the Las Leonas Trophy matches and shares with us their private lives, jobs, perspectives, hopes, and expectations over the course of their very busy days.