When high school ends and adulthood begins, Benjamin and Joshua Israel, two identical twins of Jewish origin, start feeling burdened and without a future. Being in your twenties and having a sassy attitude is not enough if you have an intellectual disability and the world makes it hard for you to fit in. Joshua would like to have sex for the first time, while Benjamin chases the utopia of love. Although they clash repeatedly, the two brothers share an unbreakable bond. They will soon learn that growing up also means giving the other space without casting a shadow.