The legendary transgender club The Way Out celebrated its 25th anniversary in 2018. The documentary looks back at the last three decades in the London trans scene, discovering the club's impact on the transgender community through interviews and archive footage. The club closed in March 2020 for the first time in 28 years due to the global Covid-19 pandemic. What does the future hold for this unique place?