2555 AD. Civilization as we know it has collapsed from an ecological disaster. The few remaining humans survive in the underworld. ‘The Visitor’ travels back in time to find young Alice, whose father is building a nuclear power plant, responsible for the upcoming catastrophe. For the Visitor, her father has to die: it is the only way to prevent this inevitable apocalypse and to save the world. But time is running out! Led by the ruthless Constance, the ‘Time Brigade’, a Police force from the Future, is hunting them down to prevent any temporal change. Alice is faced with an impossible choice: saving her father or saving the world?