After 15 years, Tsitsi (31) initiates a reunion of his former classmates with a seemingly harmless cause: they have not seen each other since graduation and the reason for the gathering is to remember school and have a drink. However, Tsitsi has a secret motivation: he wants to punish his former classmate, Guga (31), who used to make life difficult for the entire class at school. Several male classmates gather at school, drink, talk, and as their time together progresses, Tsitsi gets drunk and tries to accomplish his goal.