Anastasia and Diana are two sisters living in a Latvian orphanage. When they get to know that an American family is ready to adopt them, Diana cannot wait to move to the States, while Anastasia is less excited about the idea of leaving her home. When their estranged biological mother Alla returns to their lives, Anastasia does everything to establish a relationship with her, but Alla has other plans.