Shemroon, north of Tehran. Iman and his younger brother, Payar, live together with their father. After the death of their mother, Iman seeks for a way out of an uprooted life. Thanks to his connections with the gilded youth of the city, he starts a business to make some quick profit. What seems at first an opportunity for a new beginning turns into a twisted cycle affecting the family's destiny.