On an assignment to the abandoned, lawless and apocalyptic Sinai coast a Swedish photo journalist Ingrid is kidnapped by a gang of Palestinian men and hidden in the desert. Soon Ingrid finds herself falling in love with the most sympathetic of the abductors, Ali. Ali's boss Moussa suspects that something is going on and becomes increasingly dangerous and violent.