Youth comedy Kids of the Night tells the story of three sisters, who have all reached a breaking point in their lives. Liis (Grete Konksi) has just graduated from high school and realizes that the future planned with her boyfriend is not so certain anymore. Eldest sister Karin (Piret Krumm) was the first to leave the nest and is struggling in the contemporary sexist business environment. Youngest sister, teenager Jane (Alice Siil), is trying to stand up to her party animal friend’s pressure to be someone she is not. One fateful night reveals all secrets and feelings the sisters never wanted to admit. When the three of them meet on their home’s doorstep in the morning, they all face their new life a bit wiser.