When the birth of his first child is approaching, student Dennis (21) moves back in with his mother in his hometown. Due to an aggressive episode, Dennis is no longer allowed to see his highly pregnant ex- girlfriend. Unprocessed emotions and questions about the death of his Nigerian father Adé start haunting him. Even more so when he spiritually seeks the confrontation with his unborn child through a voodoo spell.