Niels Agger is a baker frustrated by life whose cake factory is facing financial ruin. While he fails miserably, even to commit suicide, his wife, Else, tries to modernise the factory with the help of daughter June and her blasé boyfriend, Johnny: Healthy cakes are the order of the day. Niels is anything but enthusiastic about this concept and is much more interested in the new cleaning lady Zeinab. With her fun-loving nature and her sugary Arabic pastries, he sees the Iraqi woman as the saviour of his factory – and more. Director Christian Lollike presents a bitterly wicked comedy that picks at the bones of such themes as family constructs, health mania and culture clash.