Today is Raphael’s funeral. His young wife Lola doesn’t know what to do with her sadness, or with her 7-year-old son’s, or with anyone’s. Her sister Margaux is here, though they have been estranged for years. On their way to the ceremony, Lola forces Margaux to flee the procession and to take them away from this sad reality. During this improvised trip, the two sisters will rediscover each other and relearn freedom. The freedom of not wanting to bury the man you love.