10-year-old Sebastien reluctantly spends his vacation in the mountains with his grandmother and aunt. Helping them with the sheep is hardly an exciting prospect for a city boy like him - but that is without considering his encounter with Belle, a huge dog mistreated by her owner. Ready to do anything to fight injustice and to protect his new-found friend, Sebastien will spend the craziest summer of his life.