When Little Allan’s parents get divorced, and he has to move to a whole new town, his desperate search for new friends suddenly finds him acting as a human antenna for his elderly, UFO-obsessed neighbor. As a telepathic alien girl, Britney, crash-lands and they have to help her get home, a unique friendship is formed. But he isn’t the only one interested in Britney. A mad taxidermy-collector is on her trail in an attempt to answer the age-old question: Is there life in space, and can he stuff it?