Chef Monica is opening a new restaurant in Amsterdam with her boyfriend. To do so she has to go back to her roots, a village called Noorbeek in Zuid-Limburg, to cut some ties. Quickly she stumbles upon an old lover. Much has changed throughout the years, but unexpectedly many more still feels familiar and safe. Is Amsterdam really the right call?