Virginie Thévenot, a somewhat special maths teacher, takes advantage of a general strike in a college to try an extraordinary experience with a small group of students. She takes a bet: let them do what they want... A spark that will ignite the spirits of teenagers, cause a small revolution within the college and turn their lives upside down.