The Man Who Cleans knows you can find a lot of secrets in trash. People tend to lie but their trash never does. The Man Who Cleans thought he was invisible, until he met the Girl with the Purple Hair Lock. Girl with the Purple Hair Lock breaks into his tidy life because only an evil angel can save her now. Meanwhile, the Huntress knows somebody is killing blonds out there. Nobody believes her, but she knows. What she doesn't know, though, is that evil is hiding behind the green door. The truth lies at the bottom of a dark, deep abyss.