Sonia wanders around the gloomy mansion where she lives, obsessed with unraveling a dark hidden secret. Her past, her fears, her desire and her terrible nightmares have created a deadly web in which she is trapped, taking her away the little sanity she had left. Sometimes killing time is not such a harmless thing.