Josete Massa Residence in Madrid is the world’s first retirement home for senior LGTBIQ+ citizens. Javier Codesal filmed here between 2019 and 2020, while the building was undergoing renovations. He places the residents of the home among the rubble almost like living sculptures in a gallery. Their bodies, like their souls, defy heteronormative notions of beauty. They recite fragments of biblical texts and quote Pasolini and Jarman like modern-day apostles. The religious texts flowing from their lips are not so much about faith as they are about cultural tradition. They have laid the foundations for centuries of canonical narratives that reduce the representatives of sexual minorities to a set of stereotypes.