When I left the island where I was born, it wasn’t a departure, it was an escape. Years later, I arrive on another island, a barren place that feels strangely familiar. I have come here for an encounter with a man. He says he is willing to expose the violence that he carries within. But when I venture to get closer to the harmful, desperate man, I realise that he also holds the key to my deepest fears, echoing in the violence of my own past. Now his story will never be separated from mine.